АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЖАНЫНДАҒЫ "АГРОБИЗНЕС ЖӘНЕ СЕРВИС КОЛЛЕДЖІ" МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "КОЛЛЕДЖ АГРОБИЗНЕСА И СЕРВИСА" ПРИ УПРАВЛЕНИИ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Біз әлеуметтік желілерде

Жаңалықпен бөлісу

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жасөспірімдер нені қалайды?

17.05.2021

Жасөспірім - бұл ең «дағдарысты» өтпелі кезең. Енді бала емес, бірақ ересек емес. Ата-аналардың жасөспірімді балалық құқықтарымен, бірақ ересектердің міндеттерімен қалдыру қажеттілігі туындайды. Жасөспірімдер үшін, керісінше, олардың ересектер құқығы және балалар міндеттері бар. Бұл жасөспірімдер мен ересектер арасындағы қақтығысты тудырады.

Көптеген ересектер маңызды ақпаратты білмейді - жасөспірім - бұл гормоналды өзгерістер кезеңі. Ал егер ересектер не үшін ашуланатынын немесе неден қорқатындығын білсе, онда жасөспірімдерде мазасыздық пен тітіркенудің туындауына себеп жоқ. Сондықтан жасөспірімдер жиі «көңіл-күйсіз» күйге түседі.

Жасөспірімдер өздерін түсінуге тырысады: «Мен кіммін?», «Мен кіммін?», «Басқалар арасында менің орным қандай?» Нөлден пайда болады, бірақ өз іс-әрекетінде сатып алынады.

Жасөспірім ересектерден ынтымақтастықты, қолдауды және қолдауды күтеді, ол ересектермен тең дәрежеде сезінетін іс-шараларға араласуды күтеді. Ол бұйрықтар мен нұсқауларға жол бермейді.

 Жасөспірім кезінде ата-ана баласының жақсы досына айналуы керек.

Жасөспірімге назар аударыңыз. Ол қалай шешім қабылдауға болатындығын біледі, өзі үшін жауапкершілікті сезінеді ме, өзінің қабілеттерін біледі ме, өз пікірін айта алады ма? Мұның бәрі болашақ ересек тұлға үшін маңызды қасиеттер.

Жасөспірім - бұл ересек өмірге дайындық. Жасөспірім дайын болуы керек, оның мінез-құлқында қыңырлық пен агрессияны көрмеуі керек. Жасөспірімге мақсат қоюға, өз өмірін жоспарлауға, кәсіби іс-әрекеттің әр түрін байқап көруге мүмкіндік беруді үйрету керек, сонда ол өзінің іс-әрекетін өзі таңдай алады және болашақта мамандық таңдауы мүмкін.

 Өз өміріне қатысты мәселелерді шешуге және шешім қабылдауға жасөспірімді қатыстырыңыз, оның сезімдерін, қажеттіліктерін, тілектерін, ұсыныстарын, ақылға қонымды шешімдерін құрметтеңіз, оған қызығушылықтарын қанағаттандыруға, шығармашылық қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік беріңіз.

 Жасөспірімге өмір туралы айтып, өмірді көрсету керек.

Жасөспіріммен оның тәжірибесіне, сезімдеріне, эмоцияларына байланысты тақырыптар бойынша үнемі сөйлесуге, сөйлесуге тырысыңыз. Өз тәжірибелеріңізбен, ойларыңызбен бөлісіңіз, өмірден, соның ішінде қиын өмірлік жағдайларды жеңу туралы шынайы оқиғаларды айтыңыз. Онымен фильмдерді талқылаңыз, сонымен бірге оның пікірін тыңдаңыз және оған бұрын білмеген нәрсесін түсіндіріңіз.

Жасөспіріммен уағыз айтпай сөйлесіңіз, тең дәрежеде сөйлесіңіз. Жасөспірімнің өміріндегі барлық нәрсені басқаруға тырыспаңыз (бұл әлі де мүмкін емес), бірақ оны төтенше жағдайларға (зорлық-зомбылық, алкоголь, есірткі және т.б.) қалай дұрыс әрекет ету керектігін білетін етіп тәрбиелеңіз. Жасөспірімді жазалаған кезде де, сіз оны жақсы көретіндігіңізге күмәнданбаңыз. Жасөспірімге сіздің сүйіспеншілігіңіз бен қолдауыңыз қажет. Қажеттіліктер бұрынғыдан да көп.

 

 

Педагог - психолог Приходько О. В.

Просмотров: 398


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст