Біліктілік талаптары:
тиісті саладағы жоғары және/немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе жұмыс өтіліне қойылатын талаптарсыз техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім;
немесе біліктілігіңіз жоғары болса, магистр-педагог мамандығы бойынша жұмыс өтілі – 5 жыл; немесе біліктілігіңіз орта немесе одан жоғары болса, мамандығы бойынша жұмыс өтілі: оқытушы-модератор үшін 2 жылдан кем емес; сарапшы оқытушыға – кемінде 3 жыл; 4 жылдан кем емес оқытушы-зерттеуші.
Кәсіби құзыреттерді анықтаумен біліктілік талаптары:
1) «мұғалім»:
оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі керек;
оқушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;
білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуға жеке көзқарасты жүзеге асыру;
кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану;
2) "мұғалім-модератор":
«мұғалім» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;
білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жалпылау;
білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға және байқауларға қатысушылардың болуы;
3) "сарапшы мұғалім":
«мұғалім-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
ұйымдастырылған оқу әрекетін талдау дағдыларын меңгеру;
тәлімгерлікпен қамтамасыз ету және кәсіби дамудың басым бағыттарын анықтау: өзінің және білім беру ұйымы деңгейіндегі әріптестердің;
аудан/қалалық деңгейде тәжірибе жинақтау, олимпиадаларға, жарыстарға және аудандық/қалалық деңгейдегі байқауларға қатысушылары бар;
4) "оқытушы-зерттеуші":
«педагог-сарапшы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;
студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету, тәлімгерлікпен қамтамасыз ету және аудан және қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегияларын анықтау;
облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін) деңгейінде тәжірибені жалпылау;
облыс/республикалық маңызы бар қала және астана, республика деңгейінде (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін) олимпиадаларға, конкурстарға, байқауларға қатысушылардың болуы;
5) «шебер мұғалім»:
«оқытушы-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңесінде немесе техникалық және кәсіптік білім беру департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған немесе оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің тізбесіне енгізілген оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (бірлескен авторы) болып табылатын бағдарламаның түпнұсқасы немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен оқу-әдістемелік кешендер Техникалық және кәсіптік білім беру кафедрасы жанындағы кеңес немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптау жөніндегі әзірлеушілер мен сарапшылардың құрамында немесе WorldSkills республикалық және халықаралық чемпионаттарында (кәсіби шеберлік байқауында) сарапшы немесе педагог кадрлардың біліктілігін арттыру жөніндегі тренер болып табылады;
ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
тәлімгерлікпен қамтамасыз ету және аймақтық деңгейде кәсіби қауымдастық желісін дамытуды жоспарлау;
республикалық және халықаралық жарыстар мен олимпиадаларға қатысушы болу немесе республикалық және халықаралық жарыстар мен олимпиадаларға қатысушыларды дайындау.