Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің
және (немесе) оның лауазымды адамдарының
шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі
Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойыншакөрсетілетін қызметті
берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне)
шағымдану кезінде шағым жазбаша түрде:
осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Министрлік басшысының
не оны алмастыратын адамның атына;
осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін
қызметті беруші басшысының атына, сондай-ақ республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның
(облыстық маңызы бар қаланың) тиісті жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі –
ЖАО)басшысының атынаберіледі.
Шағымды қабылдаған адамның тегі
және аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып,Министрліктіңкеңсесінде
тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып
табылады.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік
қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің Министрліктің
атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде
қаралуға жатады.
Көрсетілген мемлекеттік қызмет
нәтижелерімен келіспеген жағдайда,көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік
қызметтер көрсету сапасын бағалау және
бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
Мемлекеттік қызметтер көрсету
сапасын бағалау және бақылау жөніндегі
уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы
тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
Көрсетілген мемлекеттік
қызметнәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан
Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.